Asiakaspalvelun koulutukset & valmennukset
Asiakaspalvelun koulutuksissa keskitymme asiakkaan ymmärtämiseen ja toimimiseen tämän tarpeiden pohjalta. Koulutuksessa käydään läpi hyväksi todettuja käytäntöjä ja tutkittuja säännönmukaisuuksia ja teorian vastapainoksi käytämme runsaasti aikaa osallistujien omien kokemuksien ja näkemyksien jakamiseen ja purkamiseen keskustelun muodossa. Koulutusten pääpaino liikkuu sellaisten aiheiden ympärillä, kuten asiakaspalvelijoiden verbaaliset ominaisuudet, onnistuminen kasvotusten asiakkaan kanssa ja toiminta vaikean tai agressiivisen henkilön kanssa.
Lisätiedot & hinnat:
1990 € + alv 24%
1990 € + alv 24%
1990 € + alv 24%
1990 € + alv 24%
Neljän koulutuksen kokonaisuus, hinta 7960 € + alv 24%
Valmennuksia voi luonnollisesti järjestää myös yksitellen (1990 € + alv 24%)
ilman sitoumuksia jatkosta.
Valmennuksia voi luonnollisesti järjestää myös yksitellen (1990 € + alv 24%)
ilman sitoumuksia jatkosta.
Hinnat sisältävät kaiken tarvittavan:
- Esityön
- Henkilöstön lähtötila- /tilannekartoitukset sekä niihin pohjautuvat raportit
- Koulutusmateriaalit
- Räätälöityjen case-harjoitusten suunnittelun
- Kouluttajalle koulutuksesta aiheutuvat matka- toimistokulut
- Itse valmennuspäivän (n. 6 tuntia)
- Loppuraportin