Mikä
on TECS™ -
valmennuskonsepti?
- Lyhenne sanoista Tree of Excellent Customer Service™
- Suunniteltu yrityksen asiakaspalveluhenkilöstön kehittämiskohtien kartoittamiseen, kehittämiseen sekä jatkuvan oppimisen seurantaan
- Lähtökohtana selkeä mitattavuus ja esimiesten evästäminen itsenäiseen ja jatkuvaan alaistensa asiakaspalveluvalmennukseen
PLANTING STEP (lähtötilakartoitus)
Sähköisesti täytettävän lähtötilakartoituksen pohjalta Solditin valmentaja tutustuu valmennettavaan henkilöstöön, sekä heidän itse nimeämiinsä vahvuus- sekä kehittämisalueisiin.
SEEDLING STEP (workshop)
Valmennettava henkilöstö kokoontuu pohtimaan työnkuvansa kehittämiskohtia yhdessä valmentajan kanssa. Valmentaja räätälöi koulutusohjelman juuri oikeanlaiseksi workshopin tulosten pohjalta.
SAPLING
STEP
(1.
koulutusjakso)
Ensimmäisessä kaksipäiväisessä koulutusjaksossa kehittämiskohtiin pureudutaan teoriaosuuden sekä vuorovaikutteisten case-harjoitusten avulla. Lisäksi esimiehet ohjeistetaan opitun tehokkaaseen seurantaan sekä palautteen antamiseen.
GROWN TREE STEP (2. koulutusjakso)
Jälkimmäisessä kaksipäiväisessä koulutusjaksossa huomioidaan seurannassa henkilöstöltä kerätty data ja viimeistellään toimintatapojen ja käytäntöjen juurtuminen organisaatioon.